Вас вітає практична психологиня
Липненського ліцею
Пащук Юлія Олександрівна
Закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка, 2019
Психологія
Стаж роботи - 7 років. Категорія - спеціаліст ІІ категорії
Професійне кредо: Кожна дитина - маленька особистість, що вбирає кожну картинку, звук, запах і дотик. Завдання будь-якої людини, яка знаходиться поруч - допомогти розкрити дитячий потенціал, вислухати, зрозуміти та допомогти.
Основна мета діяльності псирактичного психолога закладу полягає в тому, щоб допомогти кожному учаснику навчально-виховного процесу стабілізувати психоемоційний стан. Це в свою чергу допоможе здобувачу освіти соціалізуватися і адаптуватися до соціального середовища.
ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
Липненського ліцею
Цуманської селищної ради Волинської області
ПАЩУК ЮЛІЇ ОЛЕКСАНДРІВНИ
на 2024/2025 навчальний рік
Дні тижня | Інтервал робочого часу | |
з_____год. | по_____год. | |
Понеділок | 08.30 | 16.30 |
Вівторок | 08.30 | 16.30 |
Середа | 08.30 | 16.30 |
Четвер | 08.30 | 16.30 |
П'ятниця | 08.30 | 16.30 |
Консультації:
Середа: 8:30 - 10:30
П'ятниця: 8:30 - 10:30
СКРИНЬКА ДОВІРИ
Дорогі діти, вчителі, батьки!
У кожної людини в житті рано чи пізно можуть виникати труднощі. Такі моменти складно переживати і дорослим і дітям. Якщо ви можете вирішити свої проблеми самостійно – це чудово, але інколи люди потребують допомоги іншої людини (незалежної, неупередженої, об’єктивної).
Саме для допомоги таким людям в нашому ліцеї працює психолог – Пащук Юлія Олександрівна, до якої ви можете звернутися особисто.
Однак іноді людині може не вистачати сміливості чи рішучості звернутися до інших за допомогою, підтримкою. Тому в ліцеї для Вас відкрита ЕЛЕКТРОННА ПСИХОЛОГІЧНА СКРИНЬКА ДОВІРИ. Ви можете написати листа психологу ліцею в скриньку довіри чи на електронну пошту: wym-1696795095203
Ви маєте право залишити анонімне повідомлення. Можете не турбуватися щодо приватності, ні адміністрація школи, ні адміністратори сайту не мають можливості читати такі листи – сайт автоматично відправляє листи психологу не залишаючи копій. Гарантую Вам повну конфіденційність та чекаю на вас , щоб вислухати, допомогти, підтримати
З повагою, Пащук Ю.О.
wym-1696795122297
ПОРАДИ БАТЬКАМ
Панічна атака: як допомогти дитині та дорослому
Раптове серцебиття, брак повітря, тремтіння, відчуття страху без видимої причини… Це можуть бути симптоми панічної атаки — стану, який може трапитися з будь-ким, незалежно від віку. Важливо знати, як правильно діяти, аби допомогти собі чи близьким.
Як допомогти дитині:
- Залишайтеся поруч і спокійно говоріть із нею.
- Допоможіть дитині відновити дихання: разом повільно вдихайте носом, а видихайте ротом.
- Запропонуйте їй сконцентруватися на п’яти предметах довкола або зробити кілька фізичних вправ, щоб повернути відчуття контролю.
- Запевніть, що цей стан тимчасовий і скоро мине.
Як допомогти дорослому:
- Підтримайте людину словами: «Я поруч», «Ти в безпеці», «Це мине».
- Порадьте сфокусуватися на диханні: 4 секунди вдих — 4 секунди затримка — 4 секунди видих.
- Попросіть торкнутися реальних предметів — це допоможе «повернутися» в теперішній момент.
- Якщо атаки повторюються, важливо звернутися до фахівця.
Панічні атаки не загрожують життю, але можуть бути виснажливими. Головне — знати, як діяти, і не залишати людину наодинці зі своїм страхом.
ТЕЛЕФОН ДОВІРИ
Телефон «Довіри» дає можливість будь-якій людині, яка знаходиться в кризовому душевному стані, отримати кваліфіковану, своєчасну психологічну підтримку по телефону.
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА "ГАРЯЧА" ЛІНІЯ - 116 111, ЯКА Є БЕЗКОШТОВНОЮ, АНОНІМНОЮ ТА КОНФІДЕНЦІЙНОЮ. КОНСУЛЬТУВАННЯ ПО БУДНЯМ З 12 ДО 20 ГОДИНИ ТА В СУБОТУ З 12 ДО 16 ГОДИНИ ПРОВОДЯТЬ КОМПЕТЕНТНІ У ДИТЯЧИХ ПИТАННЯХ ПСИХОЛОГИ, СОЦІАЛЬНІ ПЕДАГОГИ, СОЦІАЛЬНІ ПРАЦІВНИКИ ТА ЮРИСТИ.
Гаряча телефонна лінія щодо булінгу
Нагадуємо, що працює Телефон довіри – інформаційно-довідкова, соціально-психологічна, консультативна служба системи освіти.
До психолога Липненського ліцею завжди відкриті двері! Ми чекаємо на Вас, щоб вислухати, допомогти, підтримати.
Про БУЛІНГ для дітей
Зниження стресу. 4 стихії
Турбота про себе - запорука твоєї ефективності
Прояви емоцій в тілі та як з ними впоратись!
Знай, розрізняй, раду давай: 10 порад дітям, як опановувати емоції

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Як правильно обрати професію.
8 чинників вибору професії:
1. Позиція старших членів родини. Є старші, які прямо відповідають за те, як складається твоє життя. Це піклування поширюється й на питання про твою майбутню професію.
2. Позиція товаришів, подруг. Дружні зв’язки в твоєму віці вже доволі міцні й можуть дуже впливати на вибір професії. Можна дати лише загальну пораду: слушним буде рішення, що відповідає твоїм інтересам і збігається з інтересами суспільства, в якому ти живеш.
3. Позиція вчителів, педагогів. Спостерігаючи за поведінкою, навчальною й поза навчальною активністю учнів, досвідчений педагог знає про тебе багато такого, що приховано від непрофесійного погляду й навіть від тебе.
4. Особисті професійні плани. Під впливом у даному разі слід розуміти твої уявлення про етапи освоєння професії.
5. Здібності. Про своєрідність своїх здібностей слід судити не лише за успіхами в навчанні, а й за досягненнями в найрізноманітніших видах діяльності.
6. Рівень домагань на громадське визнання. Плануючи свій трудовий шлях, слід дуже добре подбати про реалістичність своїх домагань.
7. Поінформованість. Слід подбати про те, щоб здобута тобою інформація не виявилася спотвореною, неповною, однобокою.
8. Схильності. Схильності виявляються в улюблених заняттях, на яких ми витрачаємо велику частину вільного часу. Це – інтереси, підкріплені певними здібностями.
То як же визначитися, ким мені бути?
1. Скласти список підхожих професій.
Складіть список професій, які вам до вподоби, цікаві, за якими ви хотіли б працювати, які вам підходять.
2. Скласти перелік своїх вимог до таких професій:
- можлива професія і майбутній вид занять;
- можлива професія і життєві цінності;
- можлива професія і життєва мета;
- можлива професія і мої нинішні гарячі проблеми;
- можлива професія та реальне працевлаштування за фахом;
- бажаний рівень професійної підготовки;
- можлива професія і мої схильності та здібності;
- бажані зміст, характер і умови роботи.
3. Визначити значущість кожної вимоги.
Визначте, наскільки всі перелічені вимоги значущі. Можливо, є не такі вже й важливі вимоги, яких, за великим рахунком, можна й не враховувати.
4. Оцінити свою відповідність вимогам до кожної з підхожих професій.
Окрім тих вимог, які маєте ви професії, існують і вимоги самої професії. Проаналізуйте, чи розвинені у вас професійні якості, чи відповідають ваші інтелектуальні здібності, психологічні особливості, стан здоров’я вимогам професії.
5. Підрахувати і проаналізувати результати.
Проаналізуйте, яка професія з усього переліку найбільше підходить вам за всіма пунктами.
6. Перевірити результати.
Щоб переконатися в правильності ваших міркувань, обговоріть своє рішення з друзями, батьками, вчителями, психологами, профконсультантами.
7. Визначити основні практичні кроки до успіху.
Отже, ви прийняли рішення, тепер слід визначити: у якому навчальному закладі ви зможете отримати професійну освіту, як розвивати в собі професійно важливі якості, як можна набути практичного досвіду роботи з цієї спеціальності, як підвищити свою конкурентноздатність на ринку праці.